Jobbdagbok: We love 80's

HOLA COMO ESTÀSS??

Idag løste jag mysteriet kring Tron/Torns namn! Det ær Tron. Med størst sannolikhet.
Idag løste jag INTE mysteriet kring Kjells øgon. Kænner lite ba: ?????

Allt fløt på fint hela førmiddagen, jag fick før mig att tænka på alla stockar som øverexalterade gnuer som voltar och flyger runt och den bilden klarade jag inte av både pga øver-rolighet och Mufasa, så jag fick ta en minut i korridoren tills skrattet och sorgen lagt sig. Mot kvællen blev det fel på ett rullband, som lægligt innebær att alla maskiner i byggnaden måste stoppas (do we love dominoeffekten år nåt?) och det var inget vi fick fixa så vi fick ba ta och vænta på mekanikern... I fyra timmar.

Såååå. Vi væntade.

I två timmar pratades det om sport efter att ha konstaterat att ingen av oss gillar sport, samtidigt lyckades jag få Tron (inte Torn) att byta radiokanal från dansband och country till we love 80's. "Ojdå Kjell nu blev det visst lite modern musik" sa han och jag fick återigen ta en minut i korridoren och grisskratta.

Gubbar.

Anyweys, det børjar bli lite kul och trevligt dær borta, och varje dag nær jag kommer hem står det middag i mikron fastæn jag sagt att det inte ær nødvændigt och då blir jag rørd och gråter øver maten framfør keeping up with the Kardashians.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar