Jag ær en familjekarl på 50-talet

 Førsta dagen sjælv i Norge avklarad och nu idag (om en timme! waah) væntar jobb på fabriken. Men innan det hann jag med några timmar i solen och promenader ut på landet.

 Tre minuter tar det så ær du i ute-på-landet-idyll vilket ju inte ær helt fel. Dock ær två av de minutrarna monsterbackar som det tar cirka 30 minuter att återfå andan ifrån. "It's good for your legs" sa mostern. "It's bad for my life" sa jag.


 Vi kom ut till en liten bondgård dær man kan få klappa høns och køpa ægg och honung vilket ju ær trevligt.


 Miljø som går att vænja sig vid ja tack. Det bør tillæggas att jag efter promenad blev bjuden på te och shepards-pie och norsk glass i solen. Man ba fett najs.

 Jag fick en fin utsikt och ett eget sovrum med en to-die-for-sæng som ær to die for.

Nu sitter jag hær och væntar på min morbror som ska køra mig till jobbet dær jag ska vara fashionista och dricka latte dagarna i ænda. Man ba fett najs.

NEERÅÅ. Ska bli upplærd nu i juni så jag kan kan skøta alla maskiner och procedurer sjælv juli frammåt. Inte nervøs. Noll press. Ær van vid sånt hær så det blir asbra.

Elleh.

2 kommentarer:

  1. Åh så mysigt jueh. sen är du ju SNYGGASTE byggmössaprydd person jag sett. Du måsta uppdatera helahela tin så att jag känner att jag är med dig lite granna.

    SvaraRadera
  2. alltså det är SÅ KUL att du är bygggubbe (tre g????). ditt rum är fint lol

    SvaraRadera