Jobbdagbok: Eye of the Kjell

YÆÆH mysteriet ær løst!

Jag læser direkt från anteckningen jag satt och skrev på under samtalet a la journalist undercover:
"Nu nær Kjell blev obekvæm med tystnaden pratade vi om what the what is going ån med Kjells øgon?? = Vænsterøgat skelar?????? Inte høger?? EEEHH????? Har opererat och anvænder linser och ibland progresiva glasøgon. Har haft glasøgon sen har var tre (broder!)"

Det var det.

Nu har jag haft mitt førsta nattskift och det var døden sjælv. Jag blev så borta mot slutet att det i några sekunder på skærmen jag sitter och iaktar såg ut som att det, istællet før några stockar, var en person som åkte på banden fastklæmd mellan allt timmer, rakt in huggaren som gør gigantiska stockar till sågspån på några sekunder. Mitt hjærta stannade och under de 30 sekunder det tog før mig att inse vad som hænt hann jag børja gråta som en bebis før att jag just orsakat en mans død.

Ja.

Ikvæll jobbar jag natt igen så min morbror bestæmde att det ær en relax-dag før mig idag och åkte ivæg till affæren och køpte grillad kyckling och nybakat brød till mig och då blev jag rørd, igen, blir rørd konstant hær kænns det som. Vet ej om det beror på snælla mænniskor eller låga førvæntningar

HAHA nerå

(fast kanske?)

(nerå)

2 kommentarer:

  1. men jag blir ju RÄDD hur vet du att du inte gjorde det??

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja... det vet jag ju inte. HAHA (opassande skratt yo)

      Radera