njuter av bara (och ofantligt små) läppar. allt är som det ska.



Dagen började med lagda lockar och röda läppar (blä) eftersom julavslutning på älskade snobbskolan stod på schemat. Jag vann inget pris (vilket kan ha något att göra med att jag inte var nominerad till något) och lockarna gled sakta men säkert ut helt.

Efter lite mentalt virrande mötte jag upp storebror på stan varpå vi strosade i tre timmar.

Jag åt en pistageboll (gott) och köpte en skjorta med hästar på.

Nu har jag jullov men måste skriva klart (läs: börja med) en hemtenta innan tolvslaget. Jag har övervägt att ta livet av mig, men kommer nog inte göra det ändå. Det är snart jul, och jag vill få presenter. Dessutom har jag en mega-viktig skypedejt med Emilia inatt. Så inga självmordstankar ikväll. Bara effektivitet.

"Ah men hur effektiv är du då, som prioriterar att blogga på en blogg som ingen läser istället för att skriva tenta??" tänker ni.

Inte det minsta.


4 kommentarer: