det känns som en måndag


Fyra veckors slit avklarat. Nu har jag bara en si så där... 10 uppgifter att jobba i kapp innan julavslutningen imorgon. Lägg på lite (mycket) feber på det, och du har min eftermiddag.

4 dagar kvar till jul. Vad hände med all min tid? 

Skoja bara, när har jag någonsin haft tid?

Och just det! Min plånbok är stulen/tappad, så jag har inga pengar att handla julklappar för. Dessutom blir det svårt för polisen om jag dör på offentlig plats, för mitt ID låg i plånboken också. Och mitt lånekort (oh du onda människa som inte lämnat in plånboken till polisen. Nu kostar du mig TIO kronor för ett nytt lånekort. Känn min brinnande och hatiska ilska, for ever!)

Se nu inte detta som att jag klagar och gnäller. Jag helt enkelt upplyser er. 

Nu vet ni. 


9 kommentarer:

  1. HM.... Jag kanner att vi borde snacka snart igen, har tydligen mkt att ta igen ?

    SvaraRadera
  2. Och sa kan du ta bort handikappbokstaverna ocksa. det ar okej.

    SvaraRadera
  3. Det var allt som fanns att ta igen mer eller mindre. Men vi kan (ska) snacka ändå!

    Vad menas med handikappbokstäver? Nytt begrepp eller? hänger inte med i svängarna nu för tiden yo, vad säger ni coola undomz nu om dagarna? Tjabba? Hajarru? Piece?

    SvaraRadera
  4. med handsikappsbokstäver menar emilia det som står i rutan där man kommenterar. hon har klagat på min blogg också.

    SvaraRadera
  5. JAG FAR ALLTID FEL PA DOM skitpissbokstaver

    SvaraRadera
  6. kan inte fatta att jag faktiskt skrev copaljo for den dar kommentaren, sa ovart.

    SvaraRadera
  7. Ahaa. Jag får aldrig såna. Haha och jag är på TOK för oteknisk för att fixa det. Logga in på blogger så slipper du. Word!

    SvaraRadera
  8. DET AR FOR ATT ALLA BLOGGARE HAR TAGIT BORT DOM. det gors i installningar. .... :) eeh.

    SvaraRadera
  9. Jag har inga såna inställningar. Jag har bara så att vemsomhelst ska kunna kommentera, and that's it! nemas kompliceras!

    SvaraRadera