De är som pingviner, förrutom det faktum att de inte alls är som pingviner utan något helt annat.

Titta!

Jag köpte örhängen idag. 30 spänn kostade dem. De var så ohyggligt fula att jag bokstavligen kastade huvudet bakåt och gav ifrån mig ett lika ohyggligt skratt, där mitt i affären. Efter att ha vridit och vänt på dem ett tag hängde jag tillbaka dem på hyllan men ryckte snabbt åt mig dem igen.

Tydligen ville jag ha dem. Jättemycket.

(Notera också att jag inte använder min mobilkamera (whaaat?) utan kameran jag fick ärva av storesöstra mi (yesss!) jag vet dock inte riktigt vart jag står när det kommer till parenteser i parenteser (äh, skärp dig. du älskar dem) aja.)

3 kommentarer:

  1. vad djurig (va) du är. hästar och pingviner. fiint lol

    SvaraRadera
  2. ah men eller hur?? förrutom att det inte är pinviner och vi inte låtsas om hästskjortan för då fattar alla att jag haft på mig den konstant sen i lördags (ssssccchhhh)

    SvaraRadera