Och Emilia, han lät dig bara ha på heluppknäppta skjortor med beigea piratbyxor till

Idag drömde jag att Emilia dejtade Kevin Spacey vilket är upprörande både eftersom han är 54 och för att han inte lät mig följa med på några dejter INTE ENS när dem skulle åka till Atlantica och hälsa på Triton.

Dessutom log han smörigt och pratade med mig som att han var tre gånger äldre än mig, vilket han också råkar vara, på pricken faktiskt, men lite respekt förtjänade jag ändå. Jag vattnade trots allt hans kaniner när dem var borta. OCH HUR VATTNAR MAN ENS KANINER?






Håll käften Spacey!

Det var upprörande hursomhelst, så nu begär jag att Emilia ska ge mig skriftligt intygande på att aldrig i framtiden dejta Kevin Spacey (Även om han tar med dig till Atlantica)

Nästa sak på agendan var att hämta ut min.. *mesig trumvirvel*.. bettskENAAaaaah
Ja.
Jag satte i den direkt när jag kom ut från tandläkaren, trots att den bara är för nattbruk, och så dregglade jag och haltade barfota pga. monster-skoskav hela promenaden hem.
Yää

2 kommentarer:

  1. Ah okejrå, ska inte svara på hans meddelande mer, kan inte leva med att bara ha skjorta och piratbyxor resten av livet det är ju KALLT!
    Jag tyckte du vattnade kaninerna jättebra och bettskena? mer som HETTskena!

    *so supportive**

    SvaraRadera
    Svar
    1. ❤ ♡ ❤
      lol på hettskena. den får heta det nu.

      Radera