Kunne inte såve på grunn av en liter koffeinläsk. Tvi tvi

(Ogillar starkt "kikar likgiltigt genom ögonhåretfrasarna mot horisonten" grejen. Men asså.
Man blir trött i ögonen sjukt fort när man kollar sidlänges. Tre sekunder typ. Så who cärs?)

Mor sa återigen "du är läskig/farlig" Kommer inte ihåg vilket, båda är för frekvent använda, blir bara brus i mina öron nu. (Just nu fnissar jag över att jag nattbloggar om två centimeter bortklippt hår)
Låt mig dock understryka att jag bestämde mig den 18 april för detta. (Fnissar mer pga specifikationer)

Med det vill jag ju naturligtvis sudda ut uppfattningarna om att jag är oansvarigt spontan vad gäller mitt hår. Det är budskapet med denna samling ord. Jenny är inte en oansvarig hår-ägare.. Denna gång.

Men what's dA DEAL?
Big change elle?
Nope.
Men nu har jag fått förklara mig.
Så ingen får säga "Jenny!" med det där tonfallet som ifall jag var en hund skulle få mig att sluta vifta på svansen och ursäktande och ångrande gny lite.
Nä näj.

De e chill

2 kommentarer:

  1. 1. du får inte dricka läsk
    2. snigg blogg
    3. snigg kenny

    SvaraRadera