Hårevolution 2012-2013

Vad jag tänkte när denna var klar:

"Den här ska min husband få ha i sin plånbok när fotografier kan röra sig"
"Och när fotografier både kan röra på sig och ha soundtrack ska den här låten vara till:"
 
...
VARFÖR

Denna vecka har jag åstadkommit tre saker jag är stolt över:

  1. Fått lillebror att gå med på att se hela Doctor Who med mig (så stor seger att jag nästan grät)
  2. Smörat för läkaren på pappersfabriken i Norge tills han godkände mig som arbetsduglig (vilket här var något jag inte var, enligt honom) Jag sa wiho och dansade.
  3. Gjort en dö-god pastasås som jag sen bestämde mig för att kalla soppa så jag kunde äta den med sked. Inga konstigheter.

Slutligen kan vi bara notera hur duktig jag är som inte ens nämner mitt söndersmulade hjärta efter doctor who season 7 finale. Jag har inte sagt ett pip. Säg att jag är duktig nu då.

1 kommentar:

  1. HAHA AJ LOVE your blog your hair and your photogenic abilities. It really embraces my soul and I feel love in a different way nowadays.



    heh

    va

    SvaraRadera