Sanna sjöng och jag applåderade stolt och filmade, det var roligt

Idag har det varit Thorengala och alla flickor klär sig fina. Jag hade på mig klänningen mor sydde efter teckningen jag gav henne igår. Jag döper den till "boobie-klännigen" då uringningen var så låg att jag inte kunde ha någon bh på mig. "Detta blir spännande" tänkte jag. Fick ytterst lite ögonkontakt (lol) men jag kände mig fancy så det får väl gå.

Senare ringde far min och ville bjuda mig på kinarestaurang. "Kejrå" sa jag och fick sen vänta på stan i en timme innan de anlände. Frusen om rumpan satte jag mig på varma gubben och åt mjölkchoklad vilket är en oviktigt detalj, men trevlig ändå.

På väg till restaurangen, när jag gick över bron samtidigt som jag tänkte på hur modig jag blivit som vågar gå över broar, trillade jag i slowmotion framför ett rökande par samtidigt som vi såg varandra djupt i ögonen. Det var bara jättekonstigt. Så konstigt att jag under tiden tänkte "det här är jättekonstigt". Så konstigt. Det gick liksom inte att hejda men tog så lång tid. Två gånger trillade jag också! I rad! I slowmotion! "Lilla vän. Akta benen!" ropade dem. "Ja du" sa jag mitt i fallet.

Ps. Hittade hockeypulver som är salt och inte sur och är mycket glad för det. Ds.
Ps ps. Hittade Fleetwood Mac tröja, men inte bara det! Det är från skivan Rumours också! Emilia vet hur jag knarkat den, och därför kändes det inte mer än rätt att bära den över magen också. Nöjd tjej. Ds .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar