Det var en jul i år med



Kompisar!

Min mul var säkert lika jysig som er, så det behöver vi inte gå in på för mycket. (fast notera att jag kommer komma in i panik-nostalgi om ett par dagar och detaljerat beskriva allt ändå)

...Och nu märkte jag att jag skrev fel. Men det lät kul så jag känner lite "låt stå". För all del!
Förutom min lilla julhälsning med världens för tillfället sötaste barnunge (väldigt övertydligt ord egentligen) så tänkte jag quota en bok far min gav mig.

"Guds plan med din sexualitet, ditt känsloliv och din renhet"

JAHA PAPPA

ha ha ha

3 kommentarer:

  1. god jul jennys tillbakaväxta ögonbryn! (men nu är ju julen slut juuu) jaja i efterskott då. lol

    SvaraRadera
  2. okje, först. HAHAHAHAHA till boken!!
    Sen, BÄBIS
    Efter det, God Jul till dig med fast det är ju slut nu kom jag på satte god fortsättning heter det va

    SvaraRadera