Mitt rum är inte städat. FYI

Genom att städa mitt rum och förråd idag har jag kunnat konstatera följande:
  • Jag är alldeles galet allergisk mot damm som flyger runt och har därför gått runt som en febrig zombie och gnällt 
  • Jag avslutar aldrig en påbörjad dagbok och har därför runt fjorton stycken med de två första sidorna täckta av tomma löften att alltid och förevigt dokumentera mitt liv i just denna speciella bok. Den tredje sidan innehåller följande: "Oj! Nu var det över ett år sedan jag skrev här sist! Det ska det bli ändring på!" Fjärde sidan står tom.
  • Jag skrev strategier när jag var tio om hur jag skulle bli vän med personer  (jag gissar dock att detta gällde något annat med tanke på att jag avslutade med ett "mhmm *blink, blink*") Ex: Steg 1: Säg hej. 2: Prata om någonting neutralt när ni spelar eller äter. 3: Skratta när DEN säger något kul. 4: Ögonkontakt. 5: Smsa, msn. 6: Prata om något personligt. 7: Nämn spontant (och omärkbart) att du tycker om personen.  8: Bjud med den och några andra på lazergame. 9: Prata. Skämta. 10: KOMPIS! mhmm. *blink, blink*
  • Jag samlar på skokartonger, klippdockor och teckningar av gråtande gravida kvinnor och sjöjungfrur.
  • Jag signerade mina teckningar med "av ett barn".

2 kommentarer:

  1. mm, ja det klingar jenny! en jenny gör sådant helt enkelt.

    SvaraRadera
  2. hahahaha "skratta när DEN säger något roligt"

    SvaraRadera