(gott nytt år)



Pizza alltså. Vem vet varför, men jag och Julia fick lite panikattacker vid tanken på att ringa och fråga 
när
pizzerian stängde. Okej. Mest jag. (Hursomhelst mutade jag till slut lillebror att ringa åt mig.)

Så vi begav oss mot pizzerian där vi blev kallade "ordentliga" av en man som satt och åt pizzasallad. Inte ute och stojar och dricker som dagens ungdom. Det är sorgligt att se tycker jag. Men jag ser på er att ni är ordentliga tjejer. "Ja hehe, det är vi väl antar jag. Ordentliga". Japp. Föräldrar som är lärare? Läkare? Proffesorer?

Vi köpte pizza till tre, men när nummer tre inte kommit än och vi var, tillfälligt, själviskt glupska, så blev det istället pizza till två. "Vad hon inte vet, skadar henne inte" typ.

Nummer tre kom inte, så vi fortsatte vår kväll med cheesy film, cupcakes och godis (läs: polly) följt av två timmars toahäng tills vi såg tiillräckligt respektabla ut för fyverkerier och nyårskramar.

Respektabel är dock i sammanhanget helt fel ordval då jag klippte av min fasankänning (ett till djur! Vad händer??) till en något slampigare längd än avsett. Ja ja.

Nytt år alltså. Nu dör vi. Men först ska jag träffa Emilia och fylla 18.

Det blir bra.

(gott nytt år)

1 kommentar:

  1. ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh pizza

    SvaraRadera