jag vill tro att alla nya besökare är emilia som våldtar f5-knappen

Tjej på bussen: (som för övrigt var trasig vilket resulterad i att jag blev en halvtimme sen till psykologi lektionen som sög (har sett fram emot den sen nian) parentes i parentes är fortfarande inte det minsta okej)
Tjej: Jag skäär
Tjejs kompis: Skär du dig!?
Tjej: Men nej! KÄÄÄR! Jag är KÄR!
Tjejs kompis: Är du kär?
Tjej: MEN SSSSCCCHHHHH!

Det var mycket roligt och jag skrattade länge och högt.

I övrigt har mor belönat mig (vet inte riktigt för vad, misstänker att det är någon sorts muta dock) genom att ge mig en ny underklädesgarderob. En massa fint i spets. "17 åringar behöver sånt" Jo tack mor, jag tänker inte be dig utveckla det påståendet.

Nu måste jag plugga till matteprovet jag skjutit på sen oktober. Räta linjens ekvation. Varför är det så svårt?
(obs. jag har inte ens öppnat boken och är därför inte kvalificerad att avgöra vare sig innehållet är svårt eller helt ok)

3 kommentarer:

  1. haha, du kunde använda ett annat uttryck, men okej! det var jag.

    Så var det inte det :pPppPPPPppP

    (skrattade också, if any consolation. Sen gillar vi underkläder också (y) mer sådant här på bloggen!)

    SvaraRadera
  2. håller med emilia! mer underkläder på bloggen tack!

    SvaraRadera