okej så idag...

(men du så mysiga)
  • Har Hibbe och Bengan bott hos oss i 6 år. Jag tror det blir tårta. Hurra för det!
  • Missförstod jag vad föremålet i min hand var, och råkade därför använda en vibrator för att massera min stela nacke. "Så typsikt Jenny" sa klassen. Jag kände dock att detta definitivt aldrig hänt förut.
  • Spenderade jag 200 kronor på café. Vad i hela, kände jag. Sen förklarade mens-appen det för mig.
  • Lever jag fortfarande på att min lärare refererade till mig som sin älskling igår. Kan  hända att det involverade fyra personer till. Men det spelar ingen roll. Teachers pet.

3 kommentarer:

  1. mysigaste filmen.
    och hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa på vibratorn. serriooola jenny!
    (fy vilken ful kommentar)

    SvaraRadera
  2. hahahaaaa men hur fick du tag på en sån liksom, lizzing, lizzing!!
    och MYS på filmen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Någon hade fått en liten rosa mini-sak i födelsedagspresent. "Ååååh va skönt" sa jag varpå alla bröt ut i gapskratt. Känns sådär i efterhand hahahahaha

      Radera