sen såg vi en överkörd skata och jag skrek högt och ojade mig och höll för ögonen

Min dag i mat:
Dagen började: Aaaah nyttig daaag. Nyttigt... är... gröönt... är... spenat?
Spaghetti med spenatsås (låter sjukt ogott men smakar fresh)
Dagen fortsatte: Hmmm sugen. Men nyttig? Typ frukt? Mogen kravbanan? ...Jag vill ha en grön och besprutad. Okej! Ny plan! Jordnötssmör? Nej, det är inte nyttigt. Chokladmousse! Eh. Nyttig... Chokladmousse?
Första gången på länge jag höll på att kräkas upp något pga äckligt. Frågade far och bror om dem ville ha resten, men då dem sett mig springa till toan med handen för munnen tackade de nej och mumlade något om dålig säljförmåga. 
Förstår dock inte var det gick fel. Vid keson kanske. Fast vart kom saltet ifrån? Jag hade inget salt i... Tror jag.
Vid närmre eftertanke kan jag ha blandat ihop socker och salt. 
Dagen slutade: Julia har sommarlov! Vi måste fira! 
Så vi gick till Mc Donalds (insert laugh) och satt kvar till de flesta i peronalen åkt hem och diskuterade oviktiga problem och drack lightläsk.

Asså ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar