tja tja matbloggen

Såee jag har ätit i princip samma sak i över en vecka nu. Den har genomgått diverse mikroevolutioner dock.
Det började som en spaghettigratäng med kyckling och spenat och gick över i en ost och spenatsås och har landat på en gräddsås med kyckling och spenat.

Spenaaaat????

Ja. I like spenat. Det smakar dessutom luft och är jättegrönt=kul/nyttigt? Yes.

Det var det.

I övrigt har jag fått reda på att min mentor (som ser precis ut som Britta Persson fast med glasögon och utan pottfrilla) fyller 40 i år, och inte 30 som jag trodde. "Jag är ju trebarnsmorsa!" sa hon efter mitt "whaaaa???"

(ps. Emilia kommer hem om jättesnart och jag dör av excitement)

1 kommentar:

  1. vaaa TRE barn? whoa. Ja, jag kommer hem och mina händer svettas sönder just nu för att jag är så pirrig, nu fick du reda på det. Whaaaa!!

    SvaraRadera