I am waiting for you

Jag älskar skräppost.

Jag vet att man inte ska öppna och läsa egentligen med tanke på hög risk för virus som äter datorn osv osv.
Men jag menar, snälla Mr Allen som skänker ett par miljoner till mig och nio andra i världen, eller Ibrahim som just fått tag på han andra killen och fått pengarna av honom, och nu väntar han bara på att jag ska komma så vi kan sätta igång vårt hemliga mission.

Jag älskar det.

I övrigt har jag praktik (under sportlovet. I KNOW. Dock helt självvalt men det behöver vi inte säga) och har också dött 90 minuter varje dag de senaste fem dagarna. Jag kommer inte riktigt ihåg hur det gick till, men Sanna lyckades dra med mig på dödsyoga som utförs i 90 minuter.  Jag var så skeptisk att mina ögonbryn fick små spasmer. Kände inte riktigt för flum och Tikimasala. Men så var det inte. Det var bara smärta och död. I 40 grader. Det bara rinner en konstant flod och blir bokstavligen en pöl av kroppsvätskor (svett, tårar osv) på mattan. Man måste ha handduk på den så man inte ska halka. 

"Målet med första gången är att inte gå ut ur rummet. Försök verkligen att stanna kvar"

- Ha! Vadå? Skojar dem? Klart jag gör.

Det slutade med att jag spydde och, då man inte fick gå ut, svalde det. Jag såg svart i kanske tio minuter och förlorade medvetandet lite till och från.

Men nu är det kalas! Typ.

(ps. Nästa vecka ska jag halv-praktisera på ett annat ställe vilket kommer innebära 28 timmars färganalys. Är ganska pepp. Vet inte varför)

Detta blev bara ett "hålla koll på läget" inlägg. Sorry to waste your time! Eller inte. Det är min blogg och jag slösar er tid bäst jag vill.

1 kommentar:

  1. hahaha, förlorade medvetandet?! coolio, vadå för praktik? :DDDD))))))

    SvaraRadera