Det var en måndag och en tisdag




(Observera nästan städat rum+creepy men fin docka med rosa hår jag haft sen bebisdagar)

Jag och Julius har varit på en... Distingsmarknad?

Vi kallade den lantismarknad, men det kanske inte var fallet. Hursom hursom innebär marknad munkar (och man får ju rabatt om man köper 6) så vi har haft det party. Efter att vi förfrusit fingrar och tår sprang vi in på kvarnen där jag tappade chokladbollar på golvet, som jag plockade upp. 45 sekunders regeln ni vet.

I övrigt har jag skämt ut mig inne på designtorget och kan aldrig mer gå dit någonsin.

Sen ett visdomsord från oss kunniga till er idioter: Om ni någon gång skulle känna för att "ljusa upp" håret en smula bör ni icke under några som helst omständigheter låta bli att ta tid och istället sätta er och se på film. 

fyi typ.


2 kommentarer:

  1. ååååh blondie!! fint. och snälla berätta vad du gjorde på deisgntorget det låter kul haha.

    SvaraRadera