And Dr. Dre said... nothing you idiots! Dr. Dre's dead, he's locked in my basement! (Ha-ha!)

Jag var uppe till halv tre i natt (igår natt? vad säger man? natten till idag! ...natten till inatt! öh) och bakade cookies till klassen.

De blev bäst, men många. Så jag åt en del (läs: massor) och gav resten till lärarna med en "till lärarna från Jenny Andreasson Cn2" - lapp. Cred och fjäsk. Resultatet av för många kakor var överdrivet illamående och självömkan. På en soffa låg vi överätare och kallsvettades och bad om ett slut på lidandet.

Latero denna dag har jag varit på cellis som är bäst som alltid. Mycket bra människor. My oh my.

(Som ett litet ps/obs/något annat, kan vi alla fundera över varför jag helt självmant valde eminem som  soundtrack för dagen. Förstår inte)

3 kommentarer:

  1. Avskedsfika. Är fri från skolan i 10 veckor nu (!!) (and yes. jag vet. eminem. what to do what to do)

    SvaraRadera