Jag drömde i natt att jag satt på en buss bredvid han som spelar Napoleon Dynamite. Jag blev lite starstruck och råkade radera min bussbiljett från mobilen. Då klev busskontrollanter på och bad om att få se min biljett. Men jag ville ju inte erkänna att jag i ett moment av beundran råkat radera det när killen som spelar han där satt bredvid. Så jag gjorde en scen och blev avkastad istället.

Sen flög jag ut till landet (med mina vingar) för att vara kungens livvakt på en liten godisaffär som låg där ute. Det var helt öde, förrutom godisaffären och en motorväg. Över motorvägen gick flickor i armkrok och blundade. Fram och tillbaka.

Sen, när klockan vara fem minuter över fyra vaknade jag av värmeslag från mitt element. Jag yrade i några minuter och somnade om. Denna gång drömde jag dock bara om potatispaj. Lite besviken faktiskt.

1 kommentar:

  1. Jag dromde att chuck norris var sjukt deprimerad och darfor satte pistolen mot huvudet pa en mus for att skjuta ihjal den och jag blev radd for att det skulle smalla, och pappa lugnade ner mig med "allt kommer bli bra, bara ett litet puff, sen ar han borta". Sen gick jag inte till ett rum som tydligen var ett akvarium och moluba blev uppaten av en jattestor orm och sedan forvandlades till en supersot ond kattunge. mm

    SvaraRadera