jag avskyr att borja en mening med "idag"

Idag har jag:
  • druckit en liter is te
  • frusit ihjal i Jerusalem
  • hallt pa att svimma i varmen en timme utanfor Jerusalem
  • kikat pa beduiner (finare ord for uteliggare eller? sump)
  • varit i ett naturreservat
  • druckit iskaffe
  • flutit runt i doda havet (wow. dor sa coolt det var. som en kork. i olja. fast mindre konstigt och mer tufft. typ)
  • atit jelly beans med korsbarssmak
  • anvandt min tvalfria tval gjord pa lera for forsta gangen 
  • luktat pa mitt parfymerade pastellila nagellack som luktar tuggummi
  • delat kanelbulle-glass med magsjuk svagerska
ar nastan den enda har i palatset som inte ar magsjuk. alla ar slut och dackar runt nio halv tio. semester vet ni.

  • ah och just det! jag bestamde mig ocksa for att bli vegetarian ett tag, eftersom kott inte riktigt ar min grej vilket som (undantaget for riktigt gott kott dock. som baconlindad oxfile. men dar tror jag typ alla ger efter. right?)
Nu. Godnatt.

3 kommentarer:

  1. cheesburgare?? thoren kottbullar?

    SvaraRadera
  2. nej. nu ar det slut! ett tag! forrutom kanske kottbullarna. vem kan avsta liksom?

    SvaraRadera
  3. MEN! jag kan inte sluta skriva som en gripande amerikan! ÅÅÅÅÅÄÄÄÄÄÖÖÖÖÖ, dem finns ju där ju!

    SvaraRadera