Hey all you sexy ladies

Igår på bussen satt det fyra människor kategori 80 + på platserna särskilt avsedda för äldre människor.
Sen klev en ännu äldre dam på bussen, och då reste sig en av dem fyra äldre människorna så hon skulle få sitta varpå de andra tre nickar med rynkade ögonbryn som om det ville säga "Ja Bengt, YOU BETTER GET YO ASS OFF DAT CHAIR FOH DA NICE OL' LADY OH ELSE" och då kände jag att omg paradox is this real lyfe.

Sen kände jag att det var jag som borde rest mig istället för en karl på 80 +
Till mitt försvar var jag mer eller mindre immobiliserad pga överviktig karl, 20 + som tryckte mig hårt mot fönstret.

....

Vi kan dra slutsatsen att överviktig karl 20 + är den som är to blame, alltså inte jag eller Bengt.
"Men Bengt reste sig ju faktiskt..."
OKEJ JA
Alla är to blame utom Bengt.
Punkt.

1 kommentar:

  1. Iiiiiiiiiih du bloggar igen!! cant wait to be the dude next to you on the bus

    SvaraRadera