Har i alla fall cash på kontot (plz råna mig ej)


14 och vilsen

Livet utan rutiner. Det var hit vi kom ändå.
Ovisshet passar mig inte har jag kunnat konstatera dessa veckor (hur många? har ingen koll) sedan jag blev arbetslös och Sverige-bo igen.
Jag försöker ändå skapa ordning i vardagen. Vakna halv nio, äta ?? till frukost. Vet aldrig vad det är jag får i mig men runt tolv är jag oftast mätt/lite illamående, så magen är i alla fall inte tom. Ligga i sängen och stöna över verkligheten. Äta godis. Kolla instagram. Kolla netflix (typ battlestar galactica eller new girl). Åka in till stan och köpa två paket rosa galgar. Planera morgondagen. Kolla kalendern (tom idag med). Lova mamma att imorgon är dagen jag skriver klart CV:t och storstädar klädkammaren. Ligga i sängen och stöna över morgondagen. Ta på kläder. Kolla klockan och ta av kläderna med en gång. Sova. Vakna. Inte skriva CV. Inte städa klädkammare.

OSV

Asså IS THIS REAL LYFE?
Näe. Bu. Sluta.
Måste bli employed eller strukturerad (kanske båda)
Kanske lära mig snickra eller nåt. 

2 kommentarer:

  1. typ lägga till "söka jobb" på listan eller liknande, små steg små steg!

    SvaraRadera
  2. din bästa vän i arbetssökandet: http://www.arbetsformedlingen.se/platsbanken

    SvaraRadera