Imorgon tar jag med jordgubbar och grädde till gubbarna. DÅNT YOU WISH YOUR COWORKER WAS HOT LIKE ME??

Let me tell you a thing.
Idag var jag KUNG på jobbet. Kung.
Jag var så zzkilled att jag undrade om man egentligen kunde vara så bra som jag. Jag ba kan så mycket.
"Nu måste jag skryta om dig" sa Trond och då klappade jag mig innerligt på axeln.
När skiftet var över skuttade jag till affären och köpte kinderägg och bananer till lunch för att sedan åka och ragga raggarbil i stan med morbror.
Jag ba yeh yeh yeh what a wonderful wårld.
Men jag saknar er, hela tiden (nu ska ni säga att ni saknar mig hela tiden också) och vi ses om två veckor.
Då är jag rik och ska skämma bort er.
PÖSS

2 kommentarer:

  1. saknar dig, hela tiden! och jag ljuger inte som hon andra


    hihi



    hhahahaaa

    SvaraRadera