(Mina barn är i skolan så jag tvättar kläder och städar huzet och längtar efter en loving husband som kan få min ensamhet att försvinna)

Tjänare

Det ni ser här är Emilias land/hus/rum/soffa!  Här är jag och det är bäst och gör mig glad.
Jag har varit glad hela tiden, varje dag sedan den 15 mars. När planet var försenat, när Veronica  Maggio snackade skit om Loreen på flygplatsen i London, när magkatarren sa att jag inte fick äta cheescake. Tillochmed igår när jag grät var jag glad. Så könstigt va?

(ps. Gissade fel land på alla Emilias asiater. Ingen var från Vietnamn (och det är inte fortfarande krig där) take notes)

1 kommentar:

  1. som att det inte fanns nog med grejer att vara avundsjuk på. hade helt glömt bort emilias kinavänner!!!!! hälsa från deras största fan (nej gör inte det)

    SvaraRadera