halva ögonbryn och väldigt lockigt hår (dock inte troll-barn denna gång. Next time, next time maj fränds)

"Didn't you say that you learned your lesson from last time you shaved of half of your eyebrows?
"Shut up Dejvid"
"Wow, you look completely out of it.. You eyes are... But hey, did you do something different with your face?
"No. Nothing. I'm wearing nothing"
"Well whatever it is, I like it better"
"Shut up Steven"

Så jag försov mig och missade nationella i fredags. Skratta åt mig, gråt med mig så går vi vidare.
Lillebror har skaffat Netflix! (som jag av okänd anledning ständigt blandar ihop med nya bond-filmen)
Typ "Ska vi se på tjenare kungen på Skyfall??"
Sey wat?
Men det är kul anyweys. Storasyster allmänbildar sig genom hundratals dokumentärer om viktiga saker, vilket man väl kan säga att jag också gör.. Fast genom hundratals avsnitt av Buffy istället.. Ja.

Nu ska jag i äkta lördags-anda fortsätta städa min garderob, eller se på Skyfall.. Och då menar jag Netflix, uppenbarligen.

2 kommentarer: