min lärare sa fy skäms till mig idag, följt av ett "NEJ! jag ska inte moralisera!"

Gissa vad?

Jag hittade mitt sims som varit borta i typ ett år idag!

Ja. Egentligen blev jag inte väldigt upprymd över detta faktum. Det var mer av ett rungande "jaha".
Men men. Hellre en fågel i handen osv.

På tal om sims. Häromveckan satt mor min, jag och amerika-dejvid vid köksbordet och pratade om.. ? Jag vet inte, oviktiga saker. Men! Så börjar mor min prata om mitt föredetta något överdrivna kärlek till ett visst simulations spel.

"Don't do this mom" sa jag. "Hohoho and then, and then.. she does..sims! behind closed doors, hahaaa"  sa hon och plötsligt spred sig en enormt obekväm tystnad.

Dejvid "Heh, akwaaard"

Varför denna obekväma tystnad, frågar ni er? Jo! Dejvid trodde att mor min talade om hur jag "do sins behind closed doors" vilket nu i efterhand är ungefär det roligaste jag någonsin hört.

Det var det.

Skratta på ni.

1 kommentar: