(Förresten så har jag börjat dricka kaffe igen. Svimmar/spyr inte längre. Det kallas framsteg vänner)


"Du har inte varit aktiv på devote på mer än 3 månader. Om 2 veckor inaktiveras ditt konto och därmed släpps ditt eventuella bloggnamn och blir tillgängligt för alla" sa ett mail till mig.

"Kommer alla heta mediokert nu!??" utbrast jag, bestört om något. Hur stor chansen är att någon annan än jag faktiskt vill ha det bloggnamnet, vet jag inte. Antagligen ofantligt stor.

Hursomhelst fick jag då nypa mig själv i nackskinnet och logga in på min bortglömda blogg och rädda den från giriga namntjuvar.

Let's vandra lite mer än ett år tillbaka:

"När jag vaknade sträckte jag ut händerna framför mig och stönade. Som en zombie.
De närmsta femton minutrarna låg jag i trans, helt förundrad över mina händer och fingrar. "De rör sig när vill att de ska röra sig. Jag kan bestämma när något ska röra sig. Jag kan känna det. Jag har känsel. Jag finns"
Något i den stilen.
I övrigt har jag ätit en hög med skånska pepparkakor. Typ kaka och mat kombinerat. Briljant."

I övrigt kan vi sörja över hur lite människan förändrats. Mogna med åldern osv.

1 kommentar:

  1. I lööve mediokert. SKÅNSKA PEPPARKAKOR ÄR DET VÄRLDENS BRILLIANTASTE ELLER VAD. Jag är såld utan att ens ha smakat.

    SvaraRadera