Ey

Från topp-femtio listan "Tvåsamhet/Dösnygghet"

Igår på buss 774 tappade jag, Jenny Andreasson, mitt busskort.
Det var 9 svenska kronor kvar på kortet, så när Killen (med stort K? hahahahahaha) på UL frågade om jag ville ringa kundtjänst och be dem titta efter det sa jag "SKITDESAMMA NIIEE SPÄÄNN LIXXXOM" och då skrockade han och sa skitdesamma. Jag köpte en nytt, fyllde det med hemlig summa (200SEK) och tappade det dagen efter.

...!!????!!!?!??!?!???

Jag införskaffade mig en juicemaskin idag och håller tummarna för att jag inte tappar den med. Mest för att den är så tung och säkerligen hade slagit sönder golvet om så var fallet (Hehe fallet. Get it?). Sen gör den god juice. Eller, JAG gör god juice, den hjälper till. Något som inte hjälper till är vetegräspulvret jag tänkte kunde vara kul att ha i. No. No nice. Me no like.

Kommer totally lösenordsskydda denna blogg snart btw.
En heads-up bara. Pallar inte risken att bli framgooglat. 2 risky.
Lösenordet blir typ "kinamay" I don't know. Vi får se.
Ska bli mer ordentlig på nästa blogg tänkte jag. Sluta SKRIVA MED CAPS LOCK OSV. (Och sluta med paragrafer i paragrafer (trots att det ju råkar vara en av de finare grejerna här i världen))

4 kommentarer:

  1. paragraf? ( )
    och tell us more about this Killen!

    SvaraRadera
  2. alltså busskort borde vara lika stora som juicemaskiner så att man slipper 1. tappa dem 2. tappa bort dem

    SvaraRadera