Nä okej, måste skaffa jobb

Karla-skriker (Blev janrl-slorier första försöket. Nästan begåvat att få så fel) varje gång mitt hår reflekteras och bilden bränns fast i hjärnan (Eller hur funkade det där igen?) vilket mor anser är bevis på dåligt fattat beslut men jag ba "whatevs morsan hashtag yolo".

Tänker att jag är ett emo som valt att istället för att ha själa-svart hår ha orange-rosa. NAAJS nu är jag scene eller lollipop eller jag vet inte, nu kan jag äntligen visa med mitt skrikiga hår hur mörk jag är på insidan. Jag hånar er! HAHA! Trodde ni jag var normal som er för att mitt hår inte är svart? FEL. Det är POESI fast svart. FILOSOFI KANSKE DET HETER fast svart, men egentligen rosa-orange

Typ så.

Fast så är det ju inte. Men det tror säkert alla i kassan på ICA när jag går där och köper två paket mentos för 10 kr (Billigt! Weho!) Man kan i alla fall vara glad att jag inte har ett jobb så det spelar liksom ingen roll hur jag ser ut för samhället ställer inga krav på mig, förutom med typ deklaration och sånt.

hahahaha yayayaya jejejejeje

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar