Vi kan säga att detta är ett mycket kvinnligt inlägg, på någon nivå ändå

Får flashbacks till tiden då lilla Jenny tog bort tänder, var nyopererad och alldeles superinfekterad.
"Det ser ut som att jag har 16 köttbullar i ena kinden!" utbrast jag.
Hoho! Nej nej lilla flicka! Det ser ut som att du har 16 BANANER i ena kinden.
wait wat?

Idag vaknade jag då mitt samuraj-jag begick seppuku efter förlorad ära. Schlits sa magen. Aj.
Mensvärk. Så ja, jag grät i två timmar och tyckte väldigt mycket synd om mig själv och var överdramatisk innan jag ringde far min och blev hemskjutsad ifrån vad jag härmed döper till låtsaslägenheten. Där åt jag några knäck och kände mig missnöjd över hur lite bytet av miljö påverkat the pain and agony jag för tillfället handskades med i livet.

Så jag åkte hem igen till låtsaslägenheten, åt lite korv och tänkte att livet kanske fortsätter ändå.

Det vet jag ju att det gör. För om 66 dagar träffar jag Emilia igen. (iih!)

1 kommentar: