är geniuint upprörd och trycker hårt på tangenterna

Bästa bilden på oss... Ja. Vad ska man säga? Vad ska man säga? 
(Photogènique! eh) (Viser helt enkelt bara ut så) 

Hursomhelst är vi mitt uppe i ett bråk just nu. 

Det började med att jag skulle berätta in i minsta detalj om en sjukt tråkig film jag sett, och han satt och knäckte näsan istället för att lyssna, och det slutade med att.. ja, okej, det var hela konflikten. Men låt er icke luras av mitt odramatiska uppmålande av situationen! Det blev så högljutt att far min kom ut och skällde på oss (mig) för att vi (jag) förde så mycket oväsen.

Om ni undrar om Mathias under hela bråket egentligen bara satt tyst och knäckte näsan (douchebag) och det var jag som bråkade och var allmänt högljudd på egen hand, så fnyser jag och viftar bort er. Shaddap you face.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar