Jag är ledsen Emilia, men Mr. Kakfat kommer hänga med till vår lägenhet

Jag startade dagen på Sannas golv och fortsatte den vid hennes frukostbord där vi åt frukost (1 macka) i en och en halv timme och kom en timme försent till skolan, men det var friskolekamp (vann igen tjalala) så ingen märkte.

Men vem bryr sig liksom?

Det ni egentligen ville att jag skulle berätta om är prylen jag köpte på stadsmissionen för 30 kronor.
"Du... Vill ha den här? För 30 kronor??" sa dem i kassan och rynkade på pannan. "Jah!" sa jag med uppspärrade ögon och oattraktiv dubbelhaka.

Det är en tallrik->uppochnervänt snapsglas->en till tallrik->uppochnervänt snapsglas->tallrik->kopp + en himla massa lim. Kakfat yo. Den gör mig glad. Bästbäst.

1 kommentar:

  1. vaaa jag känner lite såhär, den kan få stå ute på balkongen. go thoren!

    SvaraRadera