nyttighetsvecka bla bla bla

Jag köade. Länge. I det kalla. Men vi kom inte in. På det stället asså. Ni vet.
Så vi köpte morotskaka. Eller bara jag. För det är bäst.
Sen köpte jag en macaron. "Vilka smaker är det?" "Gul och blå smak?" sa dem. "Kan inte du berätta för oss vad det är för smak när du ätit?" sa dem.
Äcklig smak sa jag.
Sen kom jag försent till kalas och åt tårta och cupcakes.
Sen såg jag på lejonkungen och grät. Mycket.
Sen sov jag över och gick hem dagen därpå med skrynklig blus full av chokladfläckar.

Allt är som det ska alltså.

3 kommentarer:

  1. Whaaaat. For rorigt. Vart kom du inte in? behover specefika detaljer. Kranglig text, visst det later skitbra, men fattar ingenting jueh! (ha ha)

    SvaraRadera
  2. Prata med mig då kompis. får abstinenser ju

    SvaraRadera
  3. jag ar jamt inne, morgon som kvall jueh. Har inte forsovit mig pa typ fyra mornar! :O

    SvaraRadera