och jag har inte tagit kort på mat en enda gång



Jag har idag gått runt och sett ut som en hippiearab, i sin mest ocharmiga form. Det har regnat också. Så min två mil långa klänning har släpat i marken och är alldeles lerig. Det resulterade i att jag blev helt ologiskt omotiverat stöddig där jag gick på gatorna i centrum. Typ "jag är en hippiearab, respekt" (kunde tyvärr inte få det att låta mindre töntigt än så)

Förutom min sällsynta (och högt ogillade) stöddiga sida som visat sig idag har vi också visat upp våra stop motion filmer för klassen.

Det var roligt.

Sen måste jag sluta klä mig som en hippiearab. Det är inte roligt.

(kanske lite)



2 kommentarer:

  1. Hahaha!! FFy vad rolig film!! Jag vill ocksa va meed! (lite extra !!! pa det!)

    SvaraRadera
  2. alltså heeej jag gillar filmen och kommer forever att undra hur man gör såna filmer. coolt

    SvaraRadera